Hoe?

Om echt te transformeren maakt Face the Future gebruik van verschillende expertises, onder andere Marketing, Human Resources en Bedrijfskunde. Zo wordt er op elk strategisch vraagstuk een antwoord gegeven. Praktische toepasbaarheid staat hierin centraal. Waarbij we het proces van idee naar realisatie faciliteren.

missie & visie

We faciliteren het proces van idee naar realisatie. Dit begint bij het fundament en het kompas van je organisatie ofwel je bestaansrecht. De Missie, Visie en Strategie.

strategische doelstellingen

Strategische doelstellingen concreet en toepasbaar maken is de vervolgstap. Iedere belanghebbende kan hiermee aan de slag.

doelgroep analyse

Om strategische doelstellingen te realiseren is het van belang om een doelgroep analyse uit te voeren. Vanuit het klant en medewerkers perspectief wordt de strategie vertaald naar concrete acties.

implementatie

De strategische doelstellingen worden vertaald naar projecten en deze worden met verschillende belanghebbende geïmplementeerd.

Internal branding
Bram Ladage & Bram’s Gourmet Frites

Vraagstuk: Opschaling van Franchiseconcepten en daarbij het aantrekken van de nieuwe generatie P2.A.T.A.T. bazen. Binden en boeien van bestaande en nieuwe medewerkers.

New Business genereren
DLR adviesgroep

Vraagstuk: Omzetrealisatie door het ontwikkeling van nieuwe diensten en uitbreiding in bestaande markten

Cross & Upsell
Imatech

Vraagstuk: Omzetgroei door Cross & Upsell. Intern & extern klantproces optimaliseren.

Strategiecreatie
Rotterdammers 4 Rotterdammers

Vraagstuk; Het creëren van een duidelijke missie en visie en een strategische planning. Waarbij de focus ligt op het werven van nieuwe “ Good Citizens“

previous arrow
next arrow
Slider

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.