Adapt or die

Strategie dient als een middel om drijfveren en bedrijfsambities te realiseren. Dit is voor de ondernemer die beseft dat lange termijn strategieën niet meer van deze tijd zijn. Voor de ondernemer die wil groeien. Voor de ondernemer die hulp kan gebruiken bij het realiseren van zijn visie.

  strategie

Strategie, missie en visie moet gezien worden als een tool om je strategische doelstellingen te bereiken. Niet als een drempel of een complex vraagstuk of een zweverig gebeuren.

Strategische doelstellingen is het vermogen tot veranderen en aanpassen. Dit is een must geworden, omdat de enige constante nog verandering is. In de bewegende omgeving is de vraag niet meer waarom bedrijven moeten veranderen de vraag is alleen hoe. Face the Future helpt je met je het “Hoe“.

implementatie

Het projectmanagement bestaat uit transformatietrajecten die van strategisch belang zijn. Kort gezegd het implementeren en realiseren van strategieën.

Face the Future heeft hiervoor een netwerk aan experts met dezelfde zienswijze die helpen bij het implementeren van de gekozen strategie. Hierdoor is er op elk strategisch vraagstuk een antwoord. Het netwerk is gericht op groei realiseren met een sterke visie. Ieder heeft hierin zijn eigen expertise.

groeibegeleiding

Tijdens het verandertraject volgen er verschillende groeisessies met de ondernemer, met deze vragen als uitgangspunt.  Wat gaan we in de komende drie jaar bereiken? Wat hebben we al bereikt? Houden we nog steeds de gekozen visie aan? Waar moeten we eventueel bijsturen?

Er wordt geëvalueerd gebaseerd op relevante data. Deze sessies zorgen voor een blijvend stevige ondergrond van waaruit veranderingen mogelijk blijven.

Internal branding
Bram Ladage & Bram’s Gourmet Frites

Vraagstuk: Opschaling van Franchiseconcepten en daarbij het aantrekken van de nieuwe generatie P2.A.T.A.T. bazen. Binden en boeien van bestaande en nieuwe medewerkers.

New Business genereren
DLR adviesgroep

Vraagstuk: Omzetrealisatie door het ontwikkeling van nieuwe diensten en uitbreiding in bestaande markten

Cross & Upsell
Imatech

Vraagstuk: Omzetgroei door Cross & Upsell. Intern & extern klantproces optimaliseren.

Strategiecreatie
Rotterdammers 4 Rotterdammers

Vraagstuk; Het creëren van een duidelijke missie en visie en een strategische planning. Waarbij de focus ligt op het werven van nieuwe “ Good Citizens“

previous arrow
next arrow
Slider

Wij gebruiken cookies om u de beste online ervaring te bieden. Door akkoord te gaan, accepteert u het gebruik van cookies in overeenstemming met ons cookiebeleid.